Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сімакова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Сімакова Н. М. 
Українське законодавство про освіту (становлення в період незалежного розвитку) [Електронний ресурс] / Н. М. Сімакова // Гілея: науковий вісник. - 2018. - Вип. 137. - С. 278-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2018_137_71
Попередній перегляд:   Завантажити - 264.331 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сімакова Н. М. 
Правове поле української освіти: становлення та розвиток [Електронний ресурс] / Н. М. Сімакова // Освітній дискурс. Гуманітарні науки. - 2018. - Вип. 8. - С. 91-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eddcsp_2018_8_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.627 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сімакова Н. М. 
Особливості фахової підготовки майбутніх суб’єктів процесу законотворення в галузі освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Сімакова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2018. - Вип. 51. - С. 185-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2018_51_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.898 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сімакова Н. М. 
Позанавчальні правові практики у підготовці майбутнього суб’єкта освітянського законотворення [Електронний ресурс] / Н. М. Сімакова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія. - 2018. - Вип. 39. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_7_2018_39_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сімакова Н. М. 
Теоретико-методологічні проблеми законотворення та правового супроводу вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Сімакова // Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 78-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2018_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.429 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сімакова Н. М. 
Ідеологічні засади законотворення в галузі освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Сімакова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2018. - № 2. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2018_2_13
Розглянуто як внутрішні, так і зовнішні пріоритети законотворення у галузі науки, що обомовлені загальною ідеологією, яка розпочалася з часів проголошення незалежності України, завдяки якій стали можливі демократичні зміни, розробка національної системи освіти, розроблена нова нормативно-правова база розвитку освіти. У контексті змін, які відбуваються в Україні, необхідно проаналізувати основні напрями та ідеологічні засади законотворення у галузі освіти, визначені Конституцією України. Конституційно-правові засади доступу до освіти викликають значний інтерес серед науковців. Звернено увагу на розвідки В. Андрущенка, В. Ковтунця, О. Сушинського, Д. Бондар, Л. Березовської. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Реалізація рівного доступу до якісної освіти виявляється не простим завданням, це поняття носить "популістський" характер; особлива увага приділяється питанню, щодо обов'язкової загальної середньої освіти та "безоплатної" освіти. Проведено аналіз нормативно-правової бази в галузі освіти, яка розповсюджується для всіх громадян держави незалежно від національності, статі, соціального походження, місця проживання, майнового стану, віросповідання, стану здоров'я. Етапи еволюції ідеологічних засад розвитку законодавчого процесу у галузі освіти прослідковуються у головних державних документах у галузі освіти, а саме, Державної програми "Освіта", Національної доктрини розвитку освіти, Концепції реформи "Нова українська школа", які детально розглянуто у даному дослідженні. Висновки: освіта є багатогранним та багатостороннім процесом, у якому мета і результат будуть досягнуті за умови системного підходу в нормативно-правовому забезпеченні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.503 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Сімакова Н. М. 
Правова освіта у підготовці суб’єкта законотворення [Електронний ресурс] / Н. М. Сімакова // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2018. - Вип. 3-4. - С. 202-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Multi_2018_3-4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.475 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського